Cuculić, A. M. (2020). Istraživanje popularnosti influencerske promocije na primjeru TikTok aplikacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713822
Cuculić, Ana Marija. "Istraživanje popularnosti influencerske promocije na primjeru TikTok aplikacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713822
Cuculić, Ana Marija. "Istraživanje popularnosti influencerske promocije na primjeru TikTok aplikacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713822
Cuculić, A. M. (2020). 'Istraživanje popularnosti influencerske promocije na primjeru TikTok aplikacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713822
Cuculić AM. Istraživanje popularnosti influencerske promocije na primjeru TikTok aplikacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713822
A. M. Cuculić, "Istraživanje popularnosti influencerske promocije na primjeru TikTok aplikacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:713822