Teskera, D. (2019). Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:875185
Teskera, Dalia. "Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:875185
Teskera, Dalia. "Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:875185
Teskera, D. (2019). 'Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:875185
Teskera D. Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:875185
D. Teskera, "Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:875185