prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera na potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj influencera na potrošače

Paladin, Jana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Paladin, J. (2019). Utjecaj influencera na potrošače (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, Jana. "Utjecaj influencera na potrošače." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, Jana. "Utjecaj influencera na potrošače." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, J. (2019). 'Utjecaj influencera na potrošače', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin J. Utjecaj influencera na potrošače [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

J. Paladin, "Utjecaj influencera na potrošače", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.