prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera na potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj influencera na potrošače

Paladin, Jana (2019)
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Paladin, J. (2019). Utjecaj influencera na potrošače (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, Jana. "Utjecaj influencera na potrošače." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, Jana. "Utjecaj influencera na potrošače." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin, J. (2019). 'Utjecaj influencera na potrošače', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 29.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Paladin J. Utjecaj influencera na potrošače [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 29.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

J. Paladin, "Utjecaj influencera na potrošače", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:210035

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.