Masnec, M. (2019). Utjecaj interneta na tiskane medije u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196778
Masnec, Mirta. "Utjecaj interneta na tiskane medije u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196778
Masnec, Mirta. "Utjecaj interneta na tiskane medije u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196778
Masnec, M. (2019). 'Utjecaj interneta na tiskane medije u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196778
Masnec M. Utjecaj interneta na tiskane medije u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196778
M. Masnec, "Utjecaj interneta na tiskane medije u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:196778