Sažetak | Najveća moć turizma je upravo učinjenicida je jedna od najvažnijih gospodarskih djelatnostikoja sama po sebi nije pojedinačna,već je zasnovana na integralnosti, te vertikalno i horizontalno veže razne industrije,bazirajući seprvenstveno na kulturu i bogato kulturno naslijeđe turističke destinacije.Digitalna transformacija postala je dio svakodnevnice,svijet je postao dostupan na dlanu,od odabira destinacije pa do trenutka rezervacije,smještaja i same potrage za doživljajima.Konkuretnost turizma poboljšana je proteklih godina,oslonjena na segment infrastrukture turističkih usluga,te na području ekološke održivosti.Turisti zahtijevaju interakciju s uslugom ili turističkim proizvodom, potražuju jedinstveni,personalizirani i autentični turistički proizvod,stoga sama bit turizma dolaskom turista generira turističku potrošnju, potiče razvoj lokalne ekonomije i podiže kvalitetu života lokalne zajednice.
Glavna tema završnog rada je predstavljanje novog turističkog proizvoda – „Bubble“ hotela, te ideja stvaranja takvog turističkog proizvoda na hrvatskom tržištu. Prikazan je razvojni proces koncepta proizvoda iistraživanja sa internetskih stranica uspoređujući konkurenciju drugih bubble hotela diljem svijeta. Naglasak je na promociji eko turizma, te biranju upravo takve aktraktivne lokacije za ''Bubble'' hotel.
Spomenuti turistički proizvod poznat je po svojim karakteristikama, koji će se kroz rad upravo predstaviti i kao dio ponude Ličko-senjske županije koja je poznata po prirodnim ljepotama,pogotovo nacionalnim parkovima prirode,destinacijama za ljubitelje planinarenja,te sve učestalijem i popularnijem seoskom turizmusbrojnim autohtonim proizvodima,bazirajući se prvenstveno na cjelogodišnji turizam.Upravo je to područje moguće markentiški prezentirati kao oazu spokoja i mira-s jedne strane osjeća se miris mora,kamena,kadulje i bure,a s druge strane miris trave,sijena,šume,svježeg ljeta i oštre zime,jer se turističko iskustvo sastoji od emocija,doživljaja i priča.
Cilj ovog rada je da svojim marketinškim analizama posluži kao kvalitetna osnova za detaljniju izradu plana razvoja, te tako u budućnosti navesti investitore da se što bolje i sadržajnije obogati hrvatska turistička ponuda.
Jasno je kako je ulaganje u razvoj turizma dugoročna investicija,nikako trošak, jer stvaranjem motiva s upotrebom atraktivnih vizuala i multimedijskih sadržaja, generira se turistička potrošnja,a ono što je u ponudi potrebno jest da se što bolje putem web stranica inspirira posjetitelje, te prezentira ugodna i nezaboravna iskustva.Sve navedene činjenice idu u prilog tome da se potiče razvoj lokalne ekonomije, podiže kvalitetu života lokalne zajednice,jer se upravo spomenuta potrošnja opet vraća u samu lokalnu jedinicu i sustav turističkih zajednica kroz poreze i turističku pristojbu. Sve navedeno potvrdit će se procesom Benchmarkinga. |
Sažetak (engleski) | The greatest power of tourism is in fact that it is one of the most important economic activities which is not individual, rather, it is based on integrity, but vertically and horizontally binds various industries based primarily on the culture and rich clutural heritage of the tourist destination. Digital transformation has become a part of everyday life, everything is accessible, from choosing the destination to the accomodation reservation. The competitiveness of tourism has improved in the past few years, relying on the tourism services infrastructure segment and in the area of environmental sustainability. Tourists require interaction with a service or a product, they seek a unique, personalized and authentic product. Therefore this is the very essence of tourism, which with the arrival of tourists generates tourist consumption, stimulates the development of the local economy and raises the quality of the local community.
The main theme of the final paper is the presentation of the new tourist product "Bubble" hotel, and the idea of creating such a tourist product on the Croatian market. The development process of the product concept is presented, as well as research from websites comparing the competition of other bubble hotels around the world. The emphasis is on promoting eco-tourism and choosing an attractive location for the Bubble Hotel.
The mentioned tourist product is known for its characteristics, which through its work will be presented as part of the offer of Lika-Senj County, which is known for its natural beauties, especially national nature parks, destinations for mountaineering lovers, and more and more popular rural tourism with numerous indigenous products, based primarily on year-round tourism. It is precisely this area that can be presented as an oasis of tranquility and peace - the smell of the sea, stone, sage and storm, on the one hand, and the smell of grass, hay, forest, fresh summer and harsh winter on the other, because the tourist experience is made up of emotions, experiences and stories.
The aim of this paper is to serve as a quality basis for more detailed elaboration of a development plan in its marketing analysis, and thus to encourage investors to enrich the Croatian tourist offer in the future.
IV
It is clear that investing in tourism development is a long-term investment, not a cost, because creating a motif with the use of attractive visuals and multimedia content generates tourist consumption, and what is needed is to inspire visitors as much as possible through websites and present pleasant and unforgettable experiences. All the above facts support the development of the local economy, raise the quality of life of the local community, since the consumption mentioned above returns to the local unit itself and to the system of tourist boards through taxes and tourist tax.
Furthermore, all of the above will be confirmed by the benchmarking process. |