prikaz prve stranice dokumenta Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća

Priselac, Sindy
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Priselac, S. (2019). Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Priselac, Sindy. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Priselac, Sindy. "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Priselac, S. (2019). 'Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Priselac S. Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

S. Priselac, "Integrirana marketinška komunikacija na primjeru proizvodnog poduzeća", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:046307

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.