završni rad
Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra

Dora Andrlić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Andrlić, D. (2019). Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić, Dora. "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić, D. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

Andrlić D. Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395

D. Andrlić, "Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:887395