specijalistički diplomski stručni
Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva

Matea Grbac (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Grbac, M. (2019). Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233

Grbac, Matea. "Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233

Grbac, Matea. "Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233

Grbac, M. (2019). 'Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233

Grbac M. Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233

M. Grbac, "Prijedlog komunikacijskog plana nove robne marke piva", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:993233