završni rad
Zastupljenost iinternetskog marketinga u promociji i prodaji restorantskih usluga na području Zagreba

Petra Miličić (2017)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Miličić, P. (2017). Zastupljenost iinternetskog marketinga u promociji i prodaji restorantskih usluga na području Zagreba (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670912

Miličić, Petra. "Zastupljenost iinternetskog marketinga u promociji i prodaji restorantskih usluga na području Zagreba." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670912

Miličić, Petra. "Zastupljenost iinternetskog marketinga u promociji i prodaji restorantskih usluga na području Zagreba." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670912

Miličić, P. (2017). 'Zastupljenost iinternetskog marketinga u promociji i prodaji restorantskih usluga na području Zagreba', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670912

Miličić P. Zastupljenost iinternetskog marketinga u promociji i prodaji restorantskih usluga na području Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2017 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670912

P. Miličić, "Zastupljenost iinternetskog marketinga u promociji i prodaji restorantskih usluga na području Zagreba", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670912