Tomaš, I. (2019). Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
Tomaš, I. (2019). 'Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 18.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
Tomaš I. Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 18.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
I. Tomaš, "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748