završni rad
Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru

Ivana Tomaš (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Tomaš, I. (2019). Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, I. (2019). 'Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš I. Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

I. Tomaš, "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748