Tomaš, I. (2019). Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
Tomaš, I. (2019). 'Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
Tomaš I. Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748
I. Tomaš, "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748