završni rad
Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru

Tomaš, Ivana
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Tomaš, I. (2019). Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, Ivana. "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš, I. (2019). 'Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Tomaš I. Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

I. Tomaš, "Analiza percepcije komunikacijskih vještina u hotelskom poslovanju na odabranom primjeru", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441748

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.