Žunić, A. (2019). Marketinški plan za receptivne turističke paket - aranžmane namijenjene arapskom tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
Žunić, Ana. "Marketinški plan za receptivne turističke paket - aranžmane namijenjene arapskom tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
Žunić, Ana. "Marketinški plan za receptivne turističke paket - aranžmane namijenjene arapskom tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
Žunić, A. (2019). 'Marketinški plan za receptivne turističke paket - aranžmane namijenjene arapskom tržištu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
Žunić A. Marketinški plan za receptivne turističke paket - aranžmane namijenjene arapskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
A. Žunić, "Marketinški plan za receptivne turističke paket - aranžmane namijenjene arapskom tržištu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187