Žunić, A. (2019). Marketinški plan za receptivne turističke paket-aranžmane namijenjene arapskom tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
Žunić, Ana. "Marketinški plan za receptivne turističke paket-aranžmane namijenjene arapskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
Žunić, Ana. "Marketinški plan za receptivne turističke paket-aranžmane namijenjene arapskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
Žunić, A. (2019). 'Marketinški plan za receptivne turističke paket-aranžmane namijenjene arapskom tržištu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
Žunić A. Marketinški plan za receptivne turističke paket-aranžmane namijenjene arapskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187
A. Žunić, "Marketinški plan za receptivne turističke paket-aranžmane namijenjene arapskom tržištu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:822187