Vodnica, A. (2019). Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
Vodnica, Anita. "Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
Vodnica, Anita. "Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
Vodnica, A. (2019). 'Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 16.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
Vodnica A. Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 16.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
A. Vodnica, "Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809