Vodnica, A. (2019). Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
Vodnica, Anita. "Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
Vodnica, Anita. "Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
Vodnica, A. (2019). 'Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
Vodnica A. Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809
A. Vodnica, "Utjecaj boutique hotela na atraktivnost Dubrovnika kao turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:531809