Bionda, I. (2019). Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364
Bionda, Ivona. "Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364
Bionda, Ivona. "Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364
Bionda, I. (2019). 'Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364
Bionda I. Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364
I. Bionda, "Utjecaj vizualnog identiteta na heuristiku u ponašanju potrošača", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:851364