Gladović, D. (2019). Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
Gladović, Dejan. "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
Gladović, Dejan. "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
Gladović, D. (2019). 'Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
Gladović D. Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964
D. Gladović, "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964