prikaz prve stranice dokumenta Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača

Gladović, Dejan
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Gladović, D. (2019). Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Gladović, Dejan. "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Gladović, Dejan. "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Gladović, D. (2019). 'Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 27.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Gladović D. Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 27.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

D. Gladović, "Uloga ambalaže u pozicioniranju brenda u svijesti potrošača", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:781964

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.