završni rad
Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja

Iva Brčić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Brčić, I. (2019). Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, Iva. "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, Iva. "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić, I. (2019). 'Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 24.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

Brčić I. Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 24.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976

I. Brčić, "Istraživanje tržišta u funkciji oblikovanja marketinškog miksa nove usluge ekočišćenja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:958976