Posarić, M. (2019). Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528
Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528
Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528
Posarić, M. (2019). 'Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528
Posarić M. Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528
M. Posarić, "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528