završni rad
Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu

Marko Posarić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Posarić, M. (2019). Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, M. (2019). 'Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić M. Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

M. Posarić, "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528