Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu

Marko Posarić (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Posarić, M. (2019). Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, M. (2019). 'Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 12.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić M. Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 12.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

M. Posarić, "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528