prikaz prve stranice dokumenta Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu

Posarić, Marko
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Posarić, M. (2019). Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, Marko. "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić, M. (2019). 'Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Posarić M. Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

M. Posarić, "Analiza mogućnosti otvaranja kanala prodaje tekstilne robne marke na hrvatskom tržištu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:322528

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.