Jurjević, D. (2019). Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227
Jurjević, Danijela. "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227
Jurjević, Danijela. "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227
Jurjević, D. (2019). 'Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227
Jurjević D. Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227
D. Jurjević, "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227