završni rad
Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća

Danijela Jurjević (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Jurjević, D. (2019). Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević, Danijela. "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević, Danijela. "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević, D. (2019). 'Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

Jurjević D. Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227

D. Jurjević, "Uloga redizajna logotipa u komunikaciji poduzeća", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:093227