Pristup korisnicima matične ustanove
Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu
Veleučilište VERN
APA 6th Edition Mažuran, T. (2018). Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946
MLA 8th Edition Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946
Chicago 17th Edition Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946
Harvard Mažuran, T. (2018). 'Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 02.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946
Vancouver Mažuran T. Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 02.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946
IEEE T. Mažuran, "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:028946
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu