Pristup korisnicima matične ustanove
Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije
Veleučilište VERN
APA 6th Edition Janković, A. (2018). Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
MLA 8th Edition Janković, Anđela. "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Chicago 17th Edition Janković, Anđela. "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Harvard Janković, A. (2018). 'Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Vancouver Janković A. Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
IEEE A. Janković, "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu