Janković, A. (2018). Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Janković, Anđela. "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Janković, Anđela. "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Janković, A. (2018). 'Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Janković A. Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
A. Janković, "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118