završni rad
Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije

Anđela Janković (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Janković, A. (2018). Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118

Janković, Anđela. "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118

Janković, Anđela. "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118

Janković, A. (2018). 'Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118

Janković A. Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118

A. Janković, "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118