Pavličić, M. (2018). Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632
Pavličić, Moreno. "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632
Pavličić, Moreno. "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632
Pavličić, M. (2018). 'Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632
Pavličić M. Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632
M. Pavličić, "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632