Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske

Moreno Pavličić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Pavličić, M. (2018). Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić, Moreno. "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić, Moreno. "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić, M. (2018). 'Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 18.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

Pavličić M. Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 18.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632

M. Pavličić, "Važnost koncepta marketinga odnosa u luksuznom hotelijerstvu Republike Hrvatske", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:986632