Krajcar, T. (2017). Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872
Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872
Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872
Krajcar, T. (2017). 'Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872
Krajcar T. Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872
T. Krajcar, "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872