prikaz prve stranice dokumenta Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata

Krajcar, Tihana
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Krajcar, T. (2017). Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, T. (2017). 'Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 03.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar T. Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2017 [pristupljeno 03.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

T. Krajcar, "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.