prikaz prve stranice dokumenta Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata

Krajcar, Tihana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Krajcar, T. (2017). Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, Tihana. "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar, T. (2017). 'Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Krajcar T. Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

T. Krajcar, "Analiza procesa upravljanja pritužbama na primjeru smještajnih objekata", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:393872

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.