prikaz prve stranice dokumenta Digitalni influenceri i potrošačke  navike žena
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni influenceri i potrošačke navike žena

Mladen, Monika
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mladen, M. (2024). Digitalni influenceri i potrošačke navike žena (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392

Mladen, Monika. "Digitalni influenceri i potrošačke navike žena." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392

Mladen, Monika. "Digitalni influenceri i potrošačke navike žena." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392

Mladen, M. (2024). 'Digitalni influenceri i potrošačke navike žena', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392

Mladen M. Digitalni influenceri i potrošačke navike žena [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392

M. Mladen, "Digitalni influenceri i potrošačke navike žena", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.