Mladen, M. (2024). Digitalni influenceri i potrošačke navike žena (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392
Mladen, Monika. "Digitalni influenceri i potrošačke navike žena." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392
Mladen, Monika. "Digitalni influenceri i potrošačke navike žena." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392
Mladen, M. (2024). 'Digitalni influenceri i potrošačke navike žena', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392
Mladen M. Digitalni influenceri i potrošačke navike žena [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392
M. Mladen, "Digitalni influenceri i potrošačke navike žena", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:779392