prikaz prve stranice dokumenta Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima

Frigan, Bianca
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Frigan, B. (2024). Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869

Frigan, Bianca. "Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869

Frigan, Bianca. "Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869

Frigan, B. (2024). 'Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869

Frigan B. Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869

B. Frigan, "Analiza uloge koncepta celebrity endorsementa u izgradnji imidža luksuznih brendova na odabranim primjerima", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:179869

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.