Peroš, M. (2024). Etika komuniciranja u kulturnim ustanovama: studija slučaja Narodnog muzeja u Zadru (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:050150
Peroš, Marija. "Etika komuniciranja u kulturnim ustanovama: studija slučaja Narodnog muzeja u Zadru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:050150
Peroš, Marija. "Etika komuniciranja u kulturnim ustanovama: studija slučaja Narodnog muzeja u Zadru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:050150
Peroš, M. (2024). 'Etika komuniciranja u kulturnim ustanovama: studija slučaja Narodnog muzeja u Zadru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:050150
Peroš M. Etika komuniciranja u kulturnim ustanovama: studija slučaja Narodnog muzeja u Zadru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:050150
M. Peroš, "Etika komuniciranja u kulturnim ustanovama: studija slučaja Narodnog muzeja u Zadru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:050150