prikaz prve stranice dokumenta Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)

Gudelj, Petra
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Gudelj, P. (2024). Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga) (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965

Gudelj, Petra. "Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965

Gudelj, Petra. "Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965

Gudelj, P. (2024). 'Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965

Gudelj P. Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga) [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965

P. Gudelj, "Percepcija studenata o važnosti jačanja marke poslodavca (employer brendinga)", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:192965

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.