prikaz prve stranice dokumenta Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu

Brajović, David
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Brajović, D. (2024). Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Brajović, David. "Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Brajović, David. "Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Brajović, D. (2024). 'Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Brajović D. Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

D. Brajović, "Značaj brendiranja pri lansiranju novog lifestyle magazina na hrvatskom tržištu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:689517

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.