završni rad
Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu

Ines Rukljač (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Rukljač, I. (2018). Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Rukljač, Ines. "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Rukljač, Ines. "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Rukljač, I. (2018). 'Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

Rukljač I. Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024

I. Rukljač, "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024