Pristup korisnicima matične ustanove
Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu
Veleučilište VERN
Rukljač, I. (2018). Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Rukljač, Ines. "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Rukljač, Ines. "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Rukljač, I. (2018). 'Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 26.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Rukljač I. Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 26.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
I. Rukljač, "Utjecaj prirodnog oglašavanja na oglašivačku paradigmu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:002024
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.