Drapela, T. (2024). Ispitivanje percepcije internetskih korisnika o brendiranju digitalnog influencera (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:640594
Drapela, Tomislav. "Ispitivanje percepcije internetskih korisnika o brendiranju digitalnog influencera." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:640594
Drapela, Tomislav. "Ispitivanje percepcije internetskih korisnika o brendiranju digitalnog influencera." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:640594
Drapela, T. (2024). 'Ispitivanje percepcije internetskih korisnika o brendiranju digitalnog influencera', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:640594
Drapela T. Ispitivanje percepcije internetskih korisnika o brendiranju digitalnog influencera [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:640594
T. Drapela, "Ispitivanje percepcije internetskih korisnika o brendiranju digitalnog influencera", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:640594