Gaćina Bilin, N. (2018). Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477
Gaćina Bilin, Nikolina. "Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477
Gaćina Bilin, Nikolina. "Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477
Gaćina Bilin, N. (2018). 'Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477
Gaćina Bilin N. Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477
N. Gaćina Bilin, "Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477