završni rad
Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete

Nikolina Gaćina-Bilin (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Gaćina Bilin, N. (2018). Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477

Gaćina Bilin, Nikolina. "Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477

Gaćina Bilin, Nikolina. "Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477

Gaćina Bilin, N. (2018). 'Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477

Gaćina Bilin N. Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477

N. Gaćina Bilin, "Usporedna analiza potrošača pri odluci o kupnji vina na temelju vinske etikete", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:596477