Kaštelanac, J. (2024). Koncertna fotografija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399028
Kaštelanac, Jakov. "Koncertna fotografija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399028
Kaštelanac, Jakov. "Koncertna fotografija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399028
Kaštelanac, J. (2024). 'Koncertna fotografija', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399028
Kaštelanac J. Koncertna fotografija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399028
J. Kaštelanac, "Koncertna fotografija", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:399028
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Naslov
Koncertna fotografija
Naslov (engleski)
Concert photography
Autor
Jakov Kaštelanac
Mentor
Jasenko Rasol (mentor)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj
Sveučilište VERN Zagreb
Datum i država obrane
2024-03-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
UMJETNIČKO PODRUČJE Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika)
Sažetak
Koncertna fotografija je specifična grana fotografije – to je fotografija trenutka, posrednik u
komunikaciji između glazbenika i promatrača. Fotograf se pritom mora prilagoditi brzim
promjenama svjetlosnih uvjeta, treba uspostaviti interakciju s izvođačem i uhvatiti njegovu
ekspresiju te specifičnu atmosferu publike. Završni rad se sastoji od teorijskog dijela u kojem se
upoznajemo sa specifičnostima koncertne fotografije i općenito fotografije u glazbenoj industriji
te praktičnog rada s fotografijama i njihovim tehničkim postavkama.
Sažetak (engleski)
is a specific branch of photography – it is a photograph of the moment, a
mediator in communication between musicians and observers. At the same time, the
photographer must adapt to rapid changes in lighting conditions, must establish interaction with
the performer and capture his expression and the specific atmosphere of the audience. The final
paper consists of a theoretical part in which we learn about the specifics of concert photography
and photography in general in the music industry, as well as practical work with photographs and
their technical settings.
„Fotografija, kao moćan medij izražavanja i komunikacije, nudi beskonačnu raznolikost
percepcije, interpretacije i realizacije.“