prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao alat samopromocije u glumačkom sektoru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društvene mreže kao alat samopromocije u glumačkom sektoru

Herceg, Petra
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Herceg, P. (2024). Društvene mreže kao alat samopromocije u glumačkom sektoru (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:546025

Herceg, Petra. "Društvene mreže kao alat samopromocije u glumačkom sektoru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:546025

Herceg, Petra. "Društvene mreže kao alat samopromocije u glumačkom sektoru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:546025

Herceg, P. (2024). 'Društvene mreže kao alat samopromocije u glumačkom sektoru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:546025

Herceg P. Društvene mreže kao alat samopromocije u glumačkom sektoru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:546025

P. Herceg, "Društvene mreže kao alat samopromocije u glumačkom sektoru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:546025

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.