Šavorić, M. (2023). Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405
Šavorić, Marija. "Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405
Šavorić, Marija. "Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405
Šavorić, M. (2023). 'Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405
Šavorić M. Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405
M. Šavorić, "Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405