prikaz prve stranice dokumenta Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu

Šavorić, Marija
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Šavorić, M. (2023). Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405

Šavorić, Marija. "Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405

Šavorić, Marija. "Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405

Šavorić, M. (2023). 'Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405

Šavorić M. Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405

M. Šavorić, "Analiza primjene digitalne marketinške komunikacije u hrvatskom privatnom zdravstvu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:669405

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.