Udovčić, H. (2023). Značaj TikTok trendova pri formiranju potrošačkih navika studenata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:298124
Udovčić, Hana. "Značaj TikTok trendova pri formiranju potrošačkih navika studenata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:298124
Udovčić, Hana. "Značaj TikTok trendova pri formiranju potrošačkih navika studenata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:298124
Udovčić, H. (2023). 'Značaj TikTok trendova pri formiranju potrošačkih navika studenata', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 17.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:298124
Udovčić H. Značaj TikTok trendova pri formiranju potrošačkih navika studenata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 17.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:298124
H. Udovčić, "Značaj TikTok trendova pri formiranju potrošačkih navika studenata", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:298124