prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj

Rotim Lovrić, Bernardina
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Rotim Lovrić, B. (2023). Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338

Rotim Lovrić, Bernardina. "Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338

Rotim Lovrić, Bernardina. "Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338

Rotim Lovrić, B. (2023). 'Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338

Rotim Lovrić B. Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338

B. Rotim Lovrić, "Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.