Rotim Lovrić, B. (2023). Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338
Rotim Lovrić, Bernardina. "Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338
Rotim Lovrić, Bernardina. "Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338
Rotim Lovrić, B. (2023). 'Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338
Rotim Lovrić B. Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338
B. Rotim Lovrić, "Utjecaj influencera na potrošače u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:789338