Bonzi, I. A. (2023). Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
Bonzi, Ivan Andrija. "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
Bonzi, Ivan Andrija. "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
Bonzi, I. A. (2023). 'Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
Bonzi IA. Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206
I. A. Bonzi, "Strategija kreiranja imidža slavnih osoba u medijima na primjeru odabranog influencera", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:766206