prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju

Obad, Petra
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Obad, P. (2023). Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Obad, Petra. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Obad, Petra. "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Obad, P. (2023). 'Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 12.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Obad P. Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 12.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

P. Obad, "Utjecaj digitalnog marketinga na poslovnu komunikaciju", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:849121

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.