Saiti, A. (2023). Ispitivanje izazova i perspektiva stvaranja vlastitog brenda na novim medijima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:708475
Saiti, Adis. "Ispitivanje izazova i perspektiva stvaranja vlastitog brenda na novim medijima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:708475
Saiti, Adis. "Ispitivanje izazova i perspektiva stvaranja vlastitog brenda na novim medijima." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:708475
Saiti, A. (2023). 'Ispitivanje izazova i perspektiva stvaranja vlastitog brenda na novim medijima', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 14.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:708475
Saiti A. Ispitivanje izazova i perspektiva stvaranja vlastitog brenda na novim medijima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 14.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:708475
A. Saiti, "Ispitivanje izazova i perspektiva stvaranja vlastitog brenda na novim medijima", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:708475