Sažetak | Cilj rada bio je utvrditi kako su političari, institucije i mediji komunicirali na društvenoj
mreži Twitter tijekom terorističkog napada na Christchurch na Novom Zelandu. Za
provedeno istraživanje korištena je metoda analize sadržaja kako bi se saznalo na koji
su način određene skupine komunicirale s javnošću putem Twittera tijekom i nakon
napada. Tijekom analize odabrano je dvotjedno razdoblje od dana napada 15. ožujka
2019. do 31. ožujka 2019. Analizom je utvrđeno da su objave na društvenim mrežama
često koristile tekstove, fotografije i videozapise, s rijetkim lajkovima i dijeljenjima,
naglašavajući pasivnu interakciju. U objavama je učestalo izražavana sućut i
solidarnost prema žrtvama uviđavnim i informativnim tonom. Kritike javnosti uglavnom
su bile pozitivne, s podrškom kao prevladavajućim odgovorom te je ostvaren značajan
doprinos. Ovakvim rezultatom može se zaključiti kako je političarima u kriznoj
komunikaciji važno koristiti društvene mreže poput Twittera, kako bi se mogli povezati
s javnošću, dijeleći informacije i pružajući nadu u kriznim trenutcima. |
Sažetak (engleski) | The objective of the study was to determine how politicians, institutions, and media
communicated on the social media platform Twitter during the terrorist attack in
Christchurch, New Zealand. For the conducted research, the method of content
analysis was used to understand how specific groups communicated with the public
via Twitter during and after the attack. The analysis covered a two-week period,
specifically from the day of the attack on March 15, 2019 to March 31, 2019. Through
the analysis of posts, it was determined that social media posts often combined text,
photos, and videos, with few likes and shares, highlighting passive interaction. The
posts predominantly expressed condolences and solidarity towards the victims in an
empathetic and informative tone. The public's reactions were mostly positive, with
support being the prevailing response, and engagement was achieved. Based on
these results, it can be concluded that in crisis communication, it is essential for
politicians to utilize social media platforms like Twitter to connect with the public, share
information, and provide hope in moments of crisis. |