prikaz prve stranice dokumenta Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju

Ivančić, Mihaela
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Ivančić, M. (2023). Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679

Ivančić, Mihaela. "Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679

Ivančić, Mihaela. "Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679

Ivančić, M. (2023). 'Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679

Ivančić M. Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 20.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679

M. Ivančić, "Analiza primjene koncepta minimalizma u oglašavanju", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:382679

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.