Čatić, M. (2023). Analiza aktivnosti odnosa s javnošću na primjeru hrvatskoga modnog brenda Elfs (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:044434
Čatić, Marita. "Analiza aktivnosti odnosa s javnošću na primjeru hrvatskoga modnog brenda Elfs." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:044434
Čatić, Marita. "Analiza aktivnosti odnosa s javnošću na primjeru hrvatskoga modnog brenda Elfs." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:044434
Čatić, M. (2023). 'Analiza aktivnosti odnosa s javnošću na primjeru hrvatskoga modnog brenda Elfs', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:044434
Čatić M. Analiza aktivnosti odnosa s javnošću na primjeru hrvatskoga modnog brenda Elfs [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:044434
M. Čatić, "Analiza aktivnosti odnosa s javnošću na primjeru hrvatskoga modnog brenda Elfs", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:044434