Naslov | Analiza procesa upravljanja, organizacije i produkcije televizijske emisije visoke gledanosti |
Autor | Ivana Paradžiković |
Voditelj/Mentor | Marija Slijepčević (mentor)
|
Sažetak rada | U ovom završnom radu naglasak je na analizi procesa upravljanja, organizacije te produkcije
televizijske emisije visoke gledanosti. Rad prikazuje same začetke stvaranja nove emisije na
Novoj TV, prvoj hrvatskoj komercijalnoj televiziji s nacionalnom koncesijom. Tema rada je
kako kvalitetno pokrenuti i pozicionirati novu televizijsku emisiju na tržištu te na primjeru
magazina Provjereno doći do zaključka je li se ta televizijska emisija pozicionirala među
gledateljima na način na koji su to željeli njezini pokretači kao i u kojim segmentima
gledatelji prepoznaju različitost u odnosu na konkurentske emisije. Primarni cilj rada je
prikazati kako je strategija i dosljednost formi istraživačkog novinarstva, tijekom 11 sezona
emitiranja, emisiji donijela status jedne od najutjecajnijih i najnagrađivanijih na hrvatskom
televizijskom tržištu. Bit će prikazani i podaci o gledanosti tijekom 11 sezona emitiranja.
Društvene su mreže također igrale vrlo važnu ulogu u stvaranju i osnaživanju utjecaja emisije
pa ćemo stoga kroz analizu postova s najvećim dosegom pokazati korelaciju s rezultatima
gledanosti. Kako je organizirana redakcija istraživačkog magazina, kako se donose odluke
unutar nje, kako izgleda proces upravljanja, sve će to biti prikazano kroz produkcijski proces
nastanka tjedne emisije. Zaključno, pokazat ćemo kako strategija pozicioniranja televizijske
emisije, ako se dosljedno provodi, može donijeti konkurentnu prednost na televizijskom
tržištu te u skladu s tim donijet ćemo preporuke o dobroj praksi upravljanja, organizacije i
produkcije na komercijalnoj televiziji. |
Ključne riječi | istraživačko novinarstvo Provjereno Nova TV gledanost |
Naslov na drugom jeziku (engleski) | Management process, organisation and production analysis of the high
ratings television show |
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj | Veleučilište VERN |
Mjesto | Zagreb |
Država obrane | Hrvatska |
Znanstveno područje, polje, grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti
|
Vrsta studija | stručni |
Stupanj | stručni |
Naziv studijskog programa | Novinarstvo |
Akademski / stručni naziv | stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) novinarstva |
Kratica akademskog / stručnog naziva | bacc. nov. |
Vrsta rada | završni rad |
Jezik | hrvatski |
Datum obrane | 2018-05-11 |
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski) | This BA thesis analyzes the management, organization and production process of a high
rating TV show. One of the purposes of this research is to determine and analyze quality of
launching of the new TV show and it`s positioning on the television market. Provjereno is an
example on which this analysis is conducted and based on. One of the research questions was
whether this show reached its goals i.e. goals of its initiators. The other question was how the
audience recognizes Provjereno and its differences compared to similar shows on different
televisions. However, primary goal is to reveal how strategy and consistency of the
Provjereno contribute to the genre of the investigative journalism throughout 11 years of
broadcasting in which this show became one of the most influential and rewarded television
shows in Croatia. The paper analyses ratings of the show during this 11 years. Social
networks also had important influence on the growth of Provjereno so the analysis includes
posts with highest engagements and its correlation to the ratings. Analysis of the production
includes description of the editorial staff, decision making process and management process
in making of one episode of Provjereno. In the end, it will be demonstrated how good
strategy in producing the show, if it is consistent, can make the show competitive on
television market. Based on overall results of the analysis the paper will provide
recommendation on good practice in management, organization and production on
commercial television. |
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski) | investigative journalism Provjereno Nova TV rating |
Vrsta resursa | tekst |
Prava pristupa | Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove |
Uvjeti korištenja rada |  |
URN:NBN | https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:476998 |