Rog, M. (2023). Utjecaj medija na odluku o odabiru turističke destinacije kod turističkih putovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670421
Rog, Mia. "Utjecaj medija na odluku o odabiru turističke destinacije kod turističkih putovanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670421
Rog, Mia. "Utjecaj medija na odluku o odabiru turističke destinacije kod turističkih putovanja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670421
Rog, M. (2023). 'Utjecaj medija na odluku o odabiru turističke destinacije kod turističkih putovanja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670421
Rog M. Utjecaj medija na odluku o odabiru turističke destinacije kod turističkih putovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670421
M. Rog, "Utjecaj medija na odluku o odabiru turističke destinacije kod turističkih putovanja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:670421