Badurina, M. (2023). Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:893441
Badurina, Mateo. "Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:893441
Badurina, Mateo. "Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:893441
Badurina, M. (2023). 'Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:893441
Badurina M. Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:893441
M. Badurina, "Analiza marketinške učinkovitosti korištenja instrumenata unapređenja prodaje u odabranom hotelu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:893441