Zubak, H. (2023). Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:725748
Zubak, Helena. "Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:725748
Zubak, Helena. "Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:725748
Zubak, H. (2023). 'Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:725748
Zubak H. Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:725748
H. Zubak, "Pozicioniranje odabrane zrakoplovne kompanije u svijesti potrošača", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:725748