Berišić, E. (2018). Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
Berišić, Esther. "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
Berišić, Esther. "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
Berišić, E. (2018). 'Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 17.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
Berišić E. Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 17.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
E. Berišić, "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133