Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće

Esther Berišić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Berišić, E. (2018). Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Berišić, Esther. "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Berišić, Esther. "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Berišić, E. (2018). 'Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

Berišić E. Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133

E. Berišić, "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133