Berišić, E. (2018). Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
Berišić, Esther. "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
Berišić, Esther. "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
Berišić, E. (2018). 'Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
Berišić E. Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133
E. Berišić, "Analiza odnosa s javnošću i marketinških aktivnosti odabrane modne kuće", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948133