Mladinić, N. (2022). Utjecaj strateškog pristupa digitalnoj transformaciji na maloprodaju u vrijeme COVID-19 (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:261873
Mladinić, Nikola. "Utjecaj strateškog pristupa digitalnoj transformaciji na maloprodaju u vrijeme COVID-19." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:261873
Mladinić, Nikola. "Utjecaj strateškog pristupa digitalnoj transformaciji na maloprodaju u vrijeme COVID-19." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:261873
Mladinić, N. (2022). 'Utjecaj strateškog pristupa digitalnoj transformaciji na maloprodaju u vrijeme COVID-19', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:261873
Mladinić N. Utjecaj strateškog pristupa digitalnoj transformaciji na maloprodaju u vrijeme COVID-19 [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:261873
N. Mladinić, "Utjecaj strateškog pristupa digitalnoj transformaciji na maloprodaju u vrijeme COVID-19", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:261873