Papa, C. (2023). Prijedlog uvođenja nove integrirane marketinške komunikacije za odabranu polikliniku (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615195
Papa, Carla. "Prijedlog uvođenja nove integrirane marketinške komunikacije za odabranu polikliniku." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615195
Papa, Carla. "Prijedlog uvođenja nove integrirane marketinške komunikacije za odabranu polikliniku." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615195
Papa, C. (2023). 'Prijedlog uvođenja nove integrirane marketinške komunikacije za odabranu polikliniku', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615195
Papa C. Prijedlog uvođenja nove integrirane marketinške komunikacije za odabranu polikliniku [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615195
C. Papa, "Prijedlog uvođenja nove integrirane marketinške komunikacije za odabranu polikliniku", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615195