Burić, M. (2018). Uloga start-up poduzeća u funkciji promicanja Zagreba kao pametnog grada (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:267290
Burić, Mario. "Uloga start-up poduzeća u funkciji promicanja Zagreba kao pametnog grada." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:267290
Burić, Mario. "Uloga start-up poduzeća u funkciji promicanja Zagreba kao pametnog grada." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:267290
Burić, M. (2018). 'Uloga start-up poduzeća u funkciji promicanja Zagreba kao pametnog grada', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:267290
Burić M. Uloga start-up poduzeća u funkciji promicanja Zagreba kao pametnog grada [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:267290
M. Burić, "Uloga start-up poduzeća u funkciji promicanja Zagreba kao pametnog grada", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:267290