prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj imidža robne marke na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj imidža robne marke na ponašanje potrošača

Deranja, Barbara
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Deranja, B. (2022). Utjecaj imidža robne marke na ponašanje potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523999

Deranja, Barbara. "Utjecaj imidža robne marke na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523999

Deranja, Barbara. "Utjecaj imidža robne marke na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523999

Deranja, B. (2022). 'Utjecaj imidža robne marke na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523999

Deranja B. Utjecaj imidža robne marke na ponašanje potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523999

B. Deranja, "Utjecaj imidža robne marke na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:523999

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.