prikaz prve stranice dokumenta Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska

Biočić, Antea
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Biočić, A. (2022). Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613

Biočić, Antea. "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613

Biočić, Antea. "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613

Biočić, A. (2022). 'Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613

Biočić A. Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613

A. Biočić, "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.