Biočić, A. (2022). Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613
Biočić, Antea. "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613
Biočić, Antea. "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613
Biočić, A. (2022). 'Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613
Biočić A. Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613
A. Biočić, "Marketinško pozicioniranje hotela na primjeru hotela Palma, Makarska", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:985613